Data aktualizacji: 12 czerwiec 2024 r.
Procedura reklamacyjna
W sytuacji, gdy zostanie stwierdzone niewłaściwe funkcjonowanie pracowni, a próby przywrócenia jej właściwego funkcjonowania za pomocą zdalnego dostępu nie przyniosą efektu, przybycie serwisu na miejsce instalacji (do szkoły) nie jest konieczne. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich rodzajów awarii, i potrzebnych do tego podzespołów, przyrządów pomiarowych i oprogramowania. Szczegółowe informacje wysyłamy po zgłoszeniu awarii na adres mailowy szkoły.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej dostępne są pod numerem: 74 872 21 12.
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawo Telekomunikacyjne, informujemy, iż nasza witryna umieszcza w pamięci podręcznej Państwa przeglądarki tzw. plik cookie. Jest on wykorzystywany jedynie w celach statystycznych, a także aby ułatwić Państwu nawigację po stronie. Jeśli uważają Państwo, że narusza to Waszą prywatność, mogą Państwo wyłączyć obsługę plików cookie dla konkretnej witryny w ustawieniach przeglądarki.