Trwa ładowanie danych...

Procedura zamówienia i realizacji szkolenia

Data aktualizacji: 11 czerwiec 2022 r.


Zamówienie i realizacja szkolenia


Zamówienie szkolenia

W celu zamówienia szkolenia należy:

  1. Skontaktować się z Serwisem Pracowni Komputerowych AHU MultiNet zwanym dalej Organizatorem szkolenia telefonicznie: 74 872 21 12
    lub na adres e-mail: spk@multinet.pc.pl celem uzyskania szczegółowych informacji - przesyłamy między innymi wówczas aktualny cennik szkoleń.
  2. Zarezerwować wstępnie termin szkolenia korzystając z internetowego systemu rezerwacji.
  3. Wypełnić i odesłać przesłany przez Organizatora Formularz zgłoszeniowy.

Realizacja szkolenia on line:

  1. Szkolenia prowadzone są w systemie online.
  2. Aby uczestniczyć w szkoleniu, niezbędny jest komputer wyposażony w kamerę internetową i mikrofon z dostępem do Internetu. Można do tego celu wykorzystać laptop lub dowolny komputer w szkole - może to być serwer pracowni wyposażony np. w kamerę WEB z wbudowanym mikrofonem.
  3. W ustalonym terminie Organizator łączy się w sposób zdalny.
  4. Aby usunąć możliwe problemy techniczne, niezbędne jest nam podanie telefony kontaktowego w procesie rejestracji na szkolenie.

Realizacja szkolenia na miejscu:

  1. Możliwe jest przeprowadzenie przez Organizatora szkolenia na miejscu - w szkole.
  2. Termin i cenę szkolenia ustalamy wówczas indywidualnie.


Zadaj pytanie on-line

2016 © Serwis Pracowni Komputerowych - Rewitalizacja Pracowni | powered by uCore Engine

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawo Telekomunikacyjne, informujemy, iż nasza witryna umieszcza w pamięci podręcznej Państwa przeglądarki tzw. plik cookie. Jest on wykorzystywany jedynie w celach statystycznych, a także aby ułatwić Państwu nawigację po stronie. Jeśli uważają Państwo, że narusza to Waszą prywatność, mogą Państwo wyłączyć obsługę plików cookie dla konkretnej witryny w ustawieniach przeglądarki.